VADOVŲ TOBULĖJIMO AKADEMIJA

Programą sudaro 6 seminarai, kuriuose įgytos žinios darbuotojui padeda augti charizmatiško, efektyvaus, racionalaus vadovo link. Nesvarbu, ar esi tik administratorius ar jau restorano vadovas, ši tobulėjimo programa padės Tau pasiekti užsibrėžtų tikslų ir būti geresniu vadovu bei kolega. 5 savaičių tęstinė programa vyksta kiekvieną metų ketvirtį, todėl gali lanksčiai pasirinkti seminaro datą.

KOLEGA tampa VADOVU – Vadovauti ir dalyti nurodymus, skirstyti užduotis tiems, su kuriais tik ką užėmei visiškai vienodas pareigas, gali būti sunkiau, nei atrodo. Dirbant administratoriumi ar restorano vadovu reikalinga ne tik palaikyti gerus santykius, bet ir gebėti tapti autoritetu. Užduočių delegavimas bei rezultatų vertinimas sukuria sudėtingesnius santykius ir reikalauja didesnio pasitikėjimo lygio su koelgomis. Seminaro metu kartu išanalizuosime, koks galėtų būti Tavo natūralus vadovavimo stilius ir aptarsime praktiškus metodus, kaip  ugdyti savo autoritetą, kaip sukurti tinkamus santykius su komanda ir sėkmingai siekti tikslų užimant naujas pareigas ar dar tik ruošiantis jas užimti.

KONTROLĖ IR VALDYMAS – Koks Tavo, kaip administratoriaus arba restorano vadovo vaidmuo, pasitinkant, aptarnaujant ir išlydint svečius? Kokią vertę sukuri ir kaip įtakoji darbuotojų profesionalumo  ir klientų pasitenkinimo lygį?  Kontrolės ir rezultatų vertinimo bei naujų tikslų ir uždavinių kėlimo ir laiko planavimo menas yra vadovo rezultatyvumo raktas. Šio seminaro metu mokysitės skirtingų kontrolės ir rezultatų stebėsenos metodų, sužinosite į ką  atkreipti dėmesį ir kaip organizuoti savo bei komandos narių darbą, kad mūsų svečių aptarnavimą galima būtų pavadinti tobulu.

KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ VALDYMAS – Kiekvieno vadovo strateginė užduotis – didinti veiklų pelningumą. Tai sudėtingas iššūkis, kuriam pasiekti reikalingu suprasti prežasčių ir pasėkmių ryšį tarp jūsų darbo, komandos lojalumo, profesionalumo, svečių lojalumo ir pelno. Šiame seminare mokysitės kelti strateginius tikslus, vesti strateginius susirinkimus su darbuotojais bei kiekvieną dieną prisidėti prie darbuotojų produktyvumo ir efektyvumo didinimo. Taip pat mokysitės sprendimų priėmimo meno ir ugdysite gebėjimą matyti didelį paveikslą.

VADOVAS KAIP MOKYTOJAS – Iš Tavęs, kaip administratoriaus arba restorano vadovo, tikimasi, kad organizacijos vertybes ir aptarnavimo standartą išmanytumei tobulai. O kaip Tavo komanda? Kaip reaguoti, jei matai, kad kolega elgiasi netinkamai? Kada yra geriausias laikas išsakyti pastabas ir kaip tą padaryti, kad neįžeistum, o priešingai – motyvuotum tobulėti ir siekti geriausių rezultatų. Kaip efektyviai teikti grįžtamąjį ryšį darbuotojams ir skatinti darbuotojų savarankiškumą ir atsakomybę. Seminaro metu sužinosite, kaip tinkamai ugdyti pageidaujamas darbuotojų savybes, kaip kelti pavaldinių kompetencijas darbo metu, besimokant iš patirties, kaip efektyviai vesti susirinkimus ir skatinti savitarpio partnerystę kolektyve.

DARBUOTOJŲ MOTYVACIJA IR PRODUKTYVUMAS – Kokį klausimą užduoda jūsų kolega svečiui, siekdamas daugiau parduoti ir rūpestingai aptarnauti svečius? Kodėl vienas parduoda daugiau, o kitam visai nesiseka? Atsakymas – ypatingai svarbu ne tik ko klausia, bet ir kaip. Subtilus pardavimo menas kuriamas iš mažiausių, bet labai tikslių detalių. Sužinosi taiklius pardavimų metodus, aptarsime veiksmingas ir linksmas pardavimų skatinimo akcijas bei žaidimus. Taip pat mokymų metu išmoksite, kaip planuoti ir vesti darbuotojų penkiaminutes, degustacijas ir efektyvius susirinkimus, kurie būtų ne tik įdomūs, patrauklūs, bet ir naudingi. Susipažinsi su praktiškais planavimo ir vykdymo metodais, kuriuos iškart galėsi pritaikyti savo darbe.

PASLAUGŲ PELNINGUMO GRANDINĖ – Kiekvieno vadovo strateginė užduotis – didinti veiklų pelningumą. Tai sudėtingas iššūkis, kuriam pasiekti reikalinga suprasti prežasčių ir pasėkmių ryšį tarp jūsų darbo, komandos lojalumo, profesionalumo, svečių lojalumo ir pelno. Šiame seminare mokysitės kelti strateginius tikslus, vesti strateginius susirinkimus su darbuotojais bei kiekvieną dieną prisidėti prie darbuotojų produktyvumo ir efektyvumo didinimo. Taip pat mokysitės sprendimų priėmimo meno ir ugdysite gebėjimą matyti didelį paveikslą.

Mokymų datos ir laikai:

02.08 / 14-18val.
02.15 / 14-18val.
02.22 / 14-18val.
03.01 / 14-18val.
03.08 / 14-18val.
03.15 / 14-18val.

Mokymų kaina: 420 Eur

Mokymų vieta: A. Juozapavičiaus g. 9A

Registracija: info@vmgakademija.lt, tel.: 8 672 99 528

Šiuos mokymus veda:

Jurgita Kierė. „VMG AKADEMIJOS“ mokymų vadovė ir lektorė, svečių aptarnavimo ekspertė, turinti 10 metų patirtį restoranų vadybos ir aptarnavimo versle. Šešerių metų vadovavimo patirtis tinkliniuose restoranuose Didžiojoje Britanijoje suteikė išsamų supratimą apie aukštos aptarnavimo kokybės valdymo standartus. Dvejus metus dirbdama kokybės ir mokymų vadove „Jurgis ir Drakonas“ restoranų tinkle Lietuvoje sukūrė ir įdiegė aptarnavimo kokybės standartą, sukūrė motyvacinę sistemą ir optimizavo procesus, sustiprinusius komandinį darbą ir pakėlusius pardavimų rezultatus.

Daiva Šilienė. Karjeros konsultantė, Lietuvos karjeros specialistų asociacijos steigėja ir narė, iniciatyvos FB „Karjèras karjerai“ viena sumanytojų, socialinių mokslų atstovė, studijavusi teisę, sociologiją, pedagogiką bei psichologiją ir taikiusi žinias darbinėje praktikoje. Daiva yra sertifikuota Eneagramos, „Points of You“ metodų praktikė, turinti intensyvios ir įvairialypės mokinių, jaunuolių, suaugusiųjų konsultavimo, užsiėmimų praktikos, yra patyriminių mokymų lektorė.

Irena Pranskevičiūtė. Organizacijų valdymo konsultantė, Stokholmo Ekonomikos mokyklos verslo valdymo magistrė, transformacinės lyderystės trenerė, lektorė. Irenos 15 metų vadovavimo ir konsultavimo patirtis apima ne tik įvairius sektorius: nuo bankininkystės iki kultūros, bet ir įvairias šalis: JAV, Latvija, Švedija, Suomija, Norvegija, Didžioji Britanija, Ukraina. Irena yra sertifikuota brandos ugdymo modelio „Action Inquiry & Global Leadership Profile“ bei „Stages“ konsultantė, „Structogram·“ sistemos lektorė, teorijos U proceso konsultantė. Irena savo veikloje taiko integralinės ir spiralinės evoliucijos teoriją, yra tarptautinė organizacijų transformacijos ir organizacijos sau (TEAL) konsultantė.

Dalia Gaidamavičiūtė-Apulskė. Tarptautinio verslo vadybos magistrė, Geštalto terapijos praktikė, karjeros konsultantė, lektorė, Lietuvos karjeros specialistų asociacijos steigėja, organizacijų konsultantė ir patyriminių mokymų vadovė. Dalia yra sertifikuota Forumo teatro metodo, Eneagramos modelio, meno terapijos taikytoja. 16 metų patirtis rinkodaroje, komunikacijoje ir tarptautiniame versle, vadovavimas įvairioms komandoms padėjo sujungti teorines ir praktines žinias, pamatyti komandose vykstančius procesus tiek iš vadovo, tiek ir iš komandos nario pozicijos.